Anotade esta data nas vosas axendas porque Asociación Andaina organiza por segundo ano as xornadas de atención á diversidade dirixidas a familias e profesionais, con ponencias que abordan a inclusión educativa, parques e patios dinámicos, o procesamento sensorial, a educación sexual na infancia e na adolescencia.

Para facer a inscrición debedes seguir estes pasos:

1. Encher a ficha de inscrición online nesta ligazón, unha ficha de inscrición por persoa , preme aquí.
  2. Realizar o pagamento neste número de conta da asociación                                   ES 88 2100 2989 1502 00076790   facendoo coincidir co nome da inscrición.
  3. Podedes enviar o xustificante de pagamento ao correo electrónico asociacionandainaredondela@gmail.com ou ben mandalo por wassap ao número da asociación.

Programa e horarios: