Fai a túa doazón

Doazón

Campaña solidaria novo curso 2022

Chegou setembro e con el o novo curso do programa prelaboral que leva a cabo a nosa asociación. Este novo curso chega con con moitas novidades e novas incorporacións, xa que neste novo exercicio duplicamos o alumnado.

Ademáis, neste curso que comeza afrontamos novos retos para a sociación:

1. As novidade máis destacada son a creación dun novo espazo dotado de electrodomésticos e todo o material necesario para impartir un obradoiro de cociña para os alumnos.

1. En segundo lugar, afrontamos a reposición da ferramenta e maquinaría de xardinería sustraída do centro meses atrás. As tarefas de horta e xardinaría son un pilar fundamental no noso programa de formación do centro.

1. E por último destacar que neste novo curso, ofertamos o servicio de transporte cun novo vehículo adaptado a movilidade reducida para o traslado dos alumnos o centro.
    cartel crowdfunding

Un pasiño máis na nosa Andaina

Con estas iniciativas pretendemos dar un paso máis a na nosa andaina particular e mellorar as prestacións en materia de formación e movilidade no programa prelaboral de Andaina.

Estos novos servizos supoñen un importante esforzo económico polo que levamos a cabo esta campaña de recollida de fondos para todos aqueles que queiran axudar de maneira activa na nosa labor social en Redondela e concellos limítrofes.

Os novos servizos supoñen un orzamento que ascende a 14.000 € nos seguintes conceptos:

1. Acondicionamento do vehículo adaptado: 7500€

2. Montaxe de cociña e equipamento: 4000€

3. Maquinaria de xardinería e ferramenta: 2500 €

(Desbrozadora, cortacesped, soplador, EPI´S e ferramenta varia)

EVOLUCIÓN DA CAMPAÑA

barra evolucion

Información de contacto

Envíanos un correo electrónico para poñerte en contacto coa Asociación Andaina e poñerémonos en contacto o antes posible.
    Centro Comunitario, Aula 2-3
    Estrada de Trasmañó, Nº 41,