FIC Andaina

Festival de carácter internacional dedicado a visibilizar e sensibilizar sobre a diversidade funcional a través do mundo do audiovisual.

FIC Andaina

O FIC e diversidade Andaina naceu hai once anos como unha sección dentro do xa desaparecido Redondela en Curto, nos primeiros anos as obras que nos chegaban eran escasas, co paso dos anos, chegamos a recibir alrededor de cen curtas que cumprían cos requisitos exisidos nas bases.

Son poucos os festivais adicados integramente a diversidade, onde todas as obras proxectadas deben versar sobre a discapacidade ou ter diversidade funcional algunha das persoas protagonistas.

O festival de curtametraxes e diversidade andaina ten un forte carácter social e xurdiu pola necesidade de achegar a discapacidade, a diversidade e as capacidades diferentes á sociedade; naceu como elemento sensibilizador e reivindicador, e chegou para quedarse, xa imos pola décima edición.

O audiovisual pode convertirse nun medio, nunha ferramenta para achegar a discapacidade a mocidade. Por iso realizanse pases para o alumnado dos centros do propio concello, así como dos colindantes; ademáis do visionado das curtas participan nunha charla realizada por unha persoa con discapacidade  amósandolle as súas capacidades, as súas habilidades,  os seus soños, as súas metas, os seus logros, as súas luitas… en definitiva a súa realidade.

cartel FIC2023

Bases 2024

Bases da doceava edición do Festival de curtametraxes e diversidade Andaina

Entradas FIC

Venda de entradas de maneira online.

Curtametraxes

Obras seleccionadas.

Programa 2023

Librillo coa programación completa do XI FIC ANDAINA

Entidades colaboradoras

Ediciones Anteriores do FIC

O FIC andaina o longo dos anos.

edicion 2022
edicion 2021
edicion 2018
edicion 2017

Premios FIC

Galardóns do FIC Andaina 2022

Entidades colaboradoras e asociadas o evento

colaboradores evento

Información de contacto

Envíanos un correo electrónico para poñerte en contacto coa Asociación Andaina e poñerémonos en contacto o antes posible.

Centro Comunitario, Aula 2-3
Estrada de Trasmañó, Nº 41,