FIC Andaina

Festival de carácter internacional dedicado a visibilizar e sensibilizar sobre a diversidade funcional a través do mundo do audiovisual.

FIC Andaina

O FIC e diversidade Andaina naceu hai dez anos como unha sección dentro do xa desaparecido Redondela en Curto, nos primeiros anos as obras que nos chegaban eran escasas, co paso dos anos, chegamos a recibir alrededor de cen curtas que cumprían cos requisitos exisidos nas bases.

Son poucos os festivais adicados integramente a diversidade, onde todas as obras proxectadas deben versar sobre a discapacidade ou ter diversidade funcional algunha das persoas protagonistas.

O festival de curtametraxes e diversidade andaina ten un forte carácter social e xurdiu pola necesidade de achegar a discapacidade, a diversidade e as capacidades diferentes á sociedade; naceu como elemento sensibilizador e reivindicador, e chegou para quedarse, xa imos pola décima edición.

O audiovisual pode convertirse nun medio, nunha ferramenta para achegar a discapacidade a mocidade. Por iso realizanse pases para o alumnado dos centros do propio concello, así como dos colindantes; ademáis do visionado das curtas participan nunha charla realizada por unha persoa con discapacidade  amósandolle as súas capacidades, as súas habilidades,  os seus soños, as súas metas, os seus logros, as súas luitas… en definitiva a súa realidade.

cartel FIC

Programación festival

Venres 22
Edición Moaña. Centros educativos
10 – 12h Pases escolares

Sábado 23/Entrada de balde
Edición Moaña. Casa da Mocidade
19h Proxección Sección Oficial bloque1
21h Proxección Sección Oficial bloque 2

Do 26 ó 29
Multiusos da Xunqueira, Redondela.
10 – 12h Pases escolares primaria e secundaria

Mércores 27
Pavillón Municipal
12h Exhibición Deportiva

Mércores 27/Entrada de balde
Multiusos da Xunqueira
19h Os sentidos do Cine (Experiencia sensorial)
Proxeccións accesibles con audio descripción
e subtítulos. Unha experiencia que nos permitirá vivir o cine dende a perspectiva dunha persoa cega e unha persoa xorda. Coloquio o finalizar
a proxección.

Venres 29
Multiusos da Xunqueira/Entrada 3€
19:00h Proxección da película “Valentina”
Coloquio ca directora Chelo Loureiro

Sábado 30
Multiusos da Xunqueira/Entrada 3€
17:00h Proxección da película “Valentina”
Multiusos da Xunqueira/Entrada 4€
19h Proxección Bloque Sección Documental
20h Proxección Bloque 1 Sección Oficial
21h Actuación musical

Domingo 1
Multiusos da Xunqueira/Entrada 4€
18h Proxección Sección Escolar
19h Proxección Bloque 2 Sección Oficial
20h Entrega de Premios

cartel valentina

Valentina

Goya a mellor película de animación 2022

Dirección: Chelo Loureiro

Duración: 65 min

Idioma: Galego

Velentina

Valentina soña con ser trapecista, pero pensa que nunca poderá facelo porque ten síndrome de Down. A súa avoa —que lle ensina a xogar ao xadrez e moitas cancións— sempre a anima a perseverar: Se as eirugas conseguen converterse en bolboretas, nada é imposible. Nunca debemos perder a ilusión nin as ganas de aprender; mirame, aínda estou decidido a ser director de orquestra algún día!

Pero Valentina non está moi convencida, pensa que un verme é demasiado noxento para converterse en bolboreta… Como será esa metamorfose da que fala a avoa? Cando está a piques de preguntarlle, papá e mamá danlle unha noticia desconcertante: a avoa foi de viaxe. Viaxar? Sen sequera despedirse?!

Bases 2022

Bases da décima edición do Festival de curtametraxes e diversidade Andaina

Entradas FIC

Venda de entradas de maneira online.

Curtametraxes

Obras seleccionadas.

Sección Oficial Bloque 1

Sección Oficial Bloque 2

Sección Documental

Sección  Oficial Novel

Ediciones Anteriores do FIC

As distintas edicións do FIC o longo dunha década.

edicion 2021
edicion 2016
edicion 2018
edicion 2015
edicion 2017
edicion2017

Premios FIC

Galardóns do FIC Andaina 2022

Entidades colaboradoras e asociadas o evento

colaboradores evento

Información de contacto

Envíanos un correo electrónico para poñerte en contacto coa Asociación Andaina e poñerémonos en contacto o antes posible.

Centro Comunitario, Aula 2-3
Estrada de Trasmañó, Nº 41,