Quen Somos

Andaina é unha asociación sen ánimo de lucro creada no ano 1997 por nais e pais de nenos con diversidade funcional, en Redondela. Despois duns anos de inactividade, éstas retómanse no 2011 con máis forza que nunca. A asociación é un referente na comarca e é a única asociación do concello que atende á diversidade funcional tanto na etapa adulta como na infancia.

A asociación xurde para dar resposta as necesidades e demandas das persoas con diversidade funcional e das súas familias. O obxetivo é desenvolver o máximo as capacidades e habilidades das persoas que acoden a andaina, fomentando a súa autonomía. Xurde para xerar espacios máis adaptados e inclusivos a nivel escolar, social, laboral…

Órgano de Goberno

Estructura dos membros da Asociación

Base Social

Colectivos implicados coa nosa misión.

Rexistros e Estatutos

Rexistro Único de Entidades Prestadoras de Servizos Sociais.

Órgano de Goberno

Xunta directiva: Correspóndelle o goberno da Asociación. Este cargo é gratuito e honorífico. A duración do mandato será de dous anos e poden ser obxeto de reelección indefinidamente, os membros da Xunta directiva son os que figuran a continuación:

CARGO                                           NOME E APELIDOS

Presidente                                    Antonio García Santos

Vicepresidente                             Xose Daniel Costas Currás

Tesoureira                                    Aitana Gosálbez García

Secretaria                                     Raquel Bastos García

Vogal                                             Manuel Alberto Iglesias Rodríguez

Vogal                                             Olga María Lalín García

Vogal                                             Susana Fidalgo Vidal

Vogal                                             Cristina Troitiño Rodríguez

organo de goberno

Información de contacto

Envíanos un correo electrónico para poñerte en contacto coa Asociación Andaina e poñerémonos en contacto o antes posible.

Centro Comunitario, Aula 2-3
Estrada de Trasmañó, Nº 41,