FIC Andaina 2024

Festival de carácter internacional dedicado a visibilizar e sensibilizar sobre a diversidade funcional a través do mundo do audiovisual.

FIC Andaina 2024

cartel FIC

Programación festival

Domingo 16 abril
18:00 Auditorio da Xunqueira, Redondela. Inauguración do Festival coa proxección da longametraxe “O home e o can”. Convidados: Ángel de la Cruz (Director) e Manuel Manquiña (actor protagonista)

Do 17 ao 21 de abril
Edición Moaña. Casa da Mocidade
Auditorio da Xunqueira, ás 10:00 e 12:00h.
Sesións escolares, con proxeccións dos bloques oficiais e de animación, charlas e actividades inclusivas.

Mércores 19 de abril
Pavillón da Marisma.
11:00 I Torneo Deporte Adaptado Andaina

Venres 21 de Abril

Programación Concello de Moaña.

Proxección bloque 1, 2 e obradoiro de cine inclusivo.

Sábado 22 de abril
Auditorio da Xunqueira
19:00 Proxección sección documental e proxección bloque 1
Actuación musical: Blues do País.

Domingo 22 de abril
18:00 Proxección sección novel
19:00h Proxección Bloque 2. Sección oficial
20:00 Entrega de galardóns.

Sección Oficial Bloque 1

Sección Oficial Bloque 2

Sección Documental

Sección  Oficial Novel

Premios FIC

Galardóns do FIC Andaina 2023

cartel valentina

Valentina

Goya a mellor película de animación 2022

Dirección: Chelo Loureiro

Duración: 65 min

Idioma: Galego

Velentina

Valentina soña con ser trapecista, pero pensa que nunca poderá facelo porque ten síndrome de Down. A súa avoa —que lle ensina a xogar ao xadrez e moitas cancións— sempre a anima a perseverar: Se as eirugas conseguen converterse en bolboretas, nada é imposible. Nunca debemos perder a ilusión nin as ganas de aprender; mirame, aínda estou decidido a ser director de orquestra algún día!

Pero Valentina non está moi convencida, pensa que un verme é demasiado noxento para converterse en bolboreta… Como será esa metamorfose da que fala a avoa? Cando está a piques de preguntarlle, papá e mamá danlle unha noticia desconcertante: a avoa foi de viaxe. Viaxar? Sen sequera despedirse?!

Entidades colaboradoras e asociadas o evento

colaboradores evento

Información de contacto

Envíanos un correo electrónico para poñerte en contacto coa Asociación Andaina e poñerémonos en contacto o antes posible.
Centro Comunitario, Aula 2-3
Estrada de Trasmañó, Nº 41,